Du er besøker nr

søndag 7. februar 2010

Herlig helg!

Stefan har vært fenomenal i helga! Først tar han babycallen og legger seg på gjesterommet natt til lørdag, slik at jeg skal få sove i fred og ro. Så jeg fikk faktisk 6 timers sammenhengende søvn, og det har ikke skjedd på månedsvis. Om ikke det var nok, så fikk jeg faktisk frokost på senga lørdags morgen - han kom inn med ett brett med en kopp te, et par brødskiver og et telys - kjempekoselig :) Formiddagen tilbringte jeg i byen med Anniken (Lykkes gudmor), trasket butikker, og fikk faktisk handlet et par bukser til meg selv. Det er STOR stas å shoppe klær for tiden, føler jeg trenger noe nytt når klesskapet bugner av klær som er for små. Er greit å ha noe inni der som passer også. Da jeg kom hjem fra byen sto Stefan klar med middagen. Nydelig ovnstekt kyllingfilet, med masse gode grønnsaker dampkokt i løk, det smakte helt himmelsk. Og om ikke det også var nok, så syntes han det var en kjempeidè at Anniken ville ha meg med ut på byen på kvelden. Vi avtalte at hun skulle komme til oss, slik at vi kunne sitte her og se på Melodi Grand Prix og drikke litt vin før vi dro ut. Stefan kjørte og hentet henne, etter at han hadde kokt kaffe som vi kunne ha til Baileys'en, hvis vi ville ha det.... :) Og om ikke DET også var nok, så ordnet han sjåfør til oss til vi skulle hjem, så vi slapp å stå i lang taxikø. For en kjekk mann jeg har til tider... :))

Idag var formen fin, så vi sto forholdsvis tidlig opp. Snuppa fikk plutselig for seg at hun skulle ha seg en formiddagslur på to og en halv time, det har vel skjedd omtrent 0 ganger tidligere. Når hun omsider våknet, dro vi på en liten trilletur. Deilig forfriskende nord-norsk vær her idag, og sannelig fikk vi ikke et glimt av sola også. Stefan truet med å lage middag idag også, men jeg fikk overtalt han til å stoppe på Mix-kiosken og kjøpe hamburgere, for å gjøre det kjapt og enkelt (også var jeg vrålsulten selvsagt). Så nå sitter vi her gode og mette, snuppa har akkurat våknet fra lur nr 2, og er i et strålende humør der hun ligger på gulvet og leker med pappan sin. Hun satte seg forresten opp for første gang idag - sånn helt av seg selv. Stefan la henne i vognbagen mens han skulle lage grøt til henne, og plutselig satt hun rett opp i bagen, flinke store jenta vår!! :)
Noen bilder fra turen vår idag:





post signature


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar